Garancia
Garanciális feltételek:
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül, legkésőbb 15 napon belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállási jogszabályok alapján értékesítjük.
A kötelező jótállás időtartama:
1.) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
2.) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
3.) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
A jótállási igény érvényesítéséhez szükséges a termékhez mellékelt gyári garancia jegy bemutatása. Ennek hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A kötelező garancia időn felül, gyártóink az alábbi lehetőségeket kínálják a Fogyasztónak a garancia idő meghosszabbítására:
Verto gépek esetén: 2 év Ügyintézés: ITT
Graphite gépek esetén: 2 év Ügyintézés: ITT
Dewalt gépek esetén: 1+2 év (+2év regisztrációval) Regisztráció: ITT
Stanley Fatmax gépek esetén : 1+2 év (+2év regisztrációval) Regisztráció: ITT
Budapesti ÁTVÉTELI PONT szervízhez : 1131 Budapest, Topolya út. 4-8. Futár rendelés: ITT
Einhell gépeknél: 2 év + 1 év kiterjesztett garancia* Regisztráció: ITT Futár rendelés: ITT
Scheppach gépek: 2 év + 2 év bevizsgálás után. Szervizek : ITT
AL-KO gépek esetén: 1 év - 3 év (fogyasztóknak) Szervizek: ITT
Einhell Szervizfutár szolgáltatás:
Szolgáltatásunk az Ön kényelméért - így működik!
Szervizfutár szolgáltatásunkat a vevőink számára is kényelmes ügyintézés érdekében hoztuk létre!
Az Einhell fő szervize Budakeszin található, ezért amennyiben Önnek gondot okoz a termék behozatala, ingyenesen elszállítjuk meghibásodott Einhell termékét a garancia időtartama alatt.
A termék beérkezését követően szervizünk megvizsgálja a gépet. Amennyiben a garanciális igényt jogosnak találjuk, a szükséges javítások elvégzése után, szintén díjmentesen küldjük Önnek vissza a cikket (illetve szükség esetén egy új terméket).
A szolgáltatás lejárt garancia esetén díjköteles!
Ingyenes futárkocsi rendelése: ITT !
Amennyiben a meghibásodott termék személyes behozatala mellett dönt, illetve további információra van szüksége, szervizünk elérhetőségét megtalálja weboldalunkon: ITT
Az Einhell garanciális ajánlatáról bővebben ITT olvashat!
További garanciális feltételek, az Einhell Hungária Kft által kibocsátott "Jótállási Jegy"-en.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.
Üdvözlettel:
Bittmárk Kft